memories

2011-12-13 22:43:00
Fotografier Övrigt  15 kommentarer
mys med syster och ida för många många år sedan!

när vi firade midsommar med ida för många år sedan och när jag, kaisa och ida badar i poolen.

midsommarafton! jag och syster för många år sedan,

jag och kaisa försöker se ut som skrållan *seriösa*


bulgarien 2007

jag som försöker se lite söt ut ;) många år sedan.

1. en sommar där jag sitter på en låtsas giraff.              2. jag och kaisa fjantar oss och jag försöker vara pippi :)

KUSINER! Lika galna som vanligt dåra ;)

1. jag och maja försöker göra något kul.                            2. kaisa står på en grushög, ser kul ut.

1. jag och maja har alltid älskat karuseller!                   2. jag och kaisa + mamma älskar att kika in i webben

jag och måns zelmerlöv år 2007 tror jag. jag var lite död efter.

Då älskade jag julen och snö. Nu älskar jag julen och snö. Vem älskar inte det!?!??

Påsken, året efter var det nog!

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra tisdag. Idag efter skolan har jag suttit och kollat igenom gamla bilder, tänkte visa er några av tusen haha. Men nu blev det rätt många ändå! de flesta är rätt gamla, och de flesta ifrån bara några år. Så enjoy!
PS: GLAD LUCIA!
Trackback