torsdag/förkyld

2011-12-15 22:12:00
Daily iPhone  14 kommentarer
Hej! jag har faktiskt inget att blogga om just nu men jag slänger in två bilder ifrån dagen. idag när jag, moa och ida gick ifrån reptil så hittade vi en duva som hade brutit eller stukat sitt ben och var också lite skadad på ryggen. Den kunde i alla fall inte röra benet och vi tyckte jättesynd om den och skulle fått dåligt samvete om vi lämnat den ensam! så vi smsade 11800 och frågade vad man skulle ringa om man hittade en skadad duva i Karlshamn. De svarade såklart och sa att man skulle ringa kommunen. När vi ringde dit så frågade dom massa frågor och sa att vi skulle googla brevduva föreningen och där skulle vi ringa ett nummer. När vi ringde ett nummer där av 7 stycken så sa dom att vi skulle ringa en kille som bodde här i Asarum så då gjorde vi det. Då svarade hans fru och sa att hon skulle komma och hämta duvan och hon kom på nolltid! så jag, moa och ida känner oss som hjältar nu! skulle ALDRIG fått för mig att lämna den duvan där utan någon hjälp! ♥ annars idag så har jag varit hos mormor och morfar och där somnade jag i 2 timmar ungefär haha. Så det kommer vara svårt att sova nu + förkylning! xx ♥


Trackback