Fair Play Trophy.

2011-02-15 16:10:00
Daily  39 kommentarer
Hej på er! Idag när jag vaknade så klädde jag på mej direkt vanliga kläder och stack till skolan, sedan så bajsade jag... nej jag bara skoja.

För idag när jag vaknade så klädde jag på mej direkt fotbollskläder och åt. Vid 07:50 så gick bussen till väggahallen. Vi vann alla matcher och en spelade vi lika, trodde faktiskt inte att det skulle gå såhär bra för oss idag men det gick det helt enkelt för vi vann ! :DD' & jag tyckte att Moa var så duktig i målet och alla var såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär duktiga. Jag, sanna och vilma fick total spelet när vi vann xD
Men nu ska jag berätta en rolig sak, idag när jag och vilma gick runt lite, så började brandlarmet gå, typ vid 10:45 tror jag. Alla sprang ut och det var jättemånga som inte hade alls många kläder på sig, alltså t-shirt, shorts, strumpor, benskydd och inneskor. & det dåliga var ju att jag var en av dom, vår gympalärare sa åt oss att springa ett varv runt planen, vi hade ju inneskor så vi sprang ju där i snön. Fast vi blev enu kallare så det gjorde väl inte någon nytta. Host! Hoppas jag inte blir förkyld nu. HIHI. Men är sjukt glad för att vi vann i alla fall :-) ! Sitter med fotbollskläder nu på för ska träna vid halv 6, kramiz! / en glad ida.
Trackback