Fernando José Torres Sanz.

2011-02-01 20:29:00
Daily  17 kommentarer
Liverpool ----> Chelsea. = Värsta hatet ju :/

Nu har han bytt lag till Chelsea.
F A N .


Först fattade jag inte vad han tänker fast Chelsea är ju ett bättre lag i ligan också.
Så ja.
I ♥ Liverpool
I ♥ Fernando José Torres Sanz.
jag kommer ändå följa torres, tills han skjuter sitt sista skott. ♥

Det lovar jag er.
Idag var jag med Maja efter skolan, kul ! :d
Har haft skitont i magen i skolan och sa till Ida och Moa att jag var tvungen att gå på toa typ hela dagen. Men jag går inte på toaletten i skolan eheh.
Jag gick in i kaisas vägg i söndags också, S M A R T av mig, men var väl för uppstressad efter jag fått veta med Torres och de. På midjan har jag ett stort blåmärke, de har blivit så stort så det har gått runt hela magen känns det som ;'o nej men gör sjukt ont men det är lite bättre nu.

Jag har fixat mer kategorier och ska nog fixa lite mer med bloggen ikväll.
/ ida,♥
Trackback