Old but gold

2011-02-26 14:44:00
Resor  16 kommentarer
Sitter och kollar på våran gamla dator nu och tänker visa er en massa gamla bilder. Kan dock inte lägga upp jättemånga för då blir det långtråkigt men kan försöka lägga upp vissa i alla fall. & btw, bilderna kommer inte i ordning, så om det är 2007, 2008 eller något år lite huller om buller så får ni läsa texten vilket år de e ;-) Va beredda på bildbomb!

Egypten 2007. När vi var ute på båttur.
Egypten 2007. Jag mamma och kaisa, och igga mig :D

Julmarknad vid mormors födelsedag, 07.
Kaisa 8 år, :) 09.

Danmark, 2009. Jag, mormor och kaisa sitter på ett café utanför fredensborg slott, :)
Bakken i Danmark, 2009. Jag och kaisa sitter i en karusell med namn "Ulven" Vi sitter längst bak, if u see us :)
Kaisa, lucia julen 07. ♥
Julen 2007. Röda ögon!

My bebi's! Scary eyes! :'o Julen 07.

Jag och kaisa på barnens gård. Lägg märke till att jag klättrar högre än kai (a Augusti 2009.
Barnens gård, 09. Kaisa med kanin, nowwssii då. ♥
Kaisa, våren 2008.
Älskade katt skrållan . ♥ Oktober 2008.
Bakken 08. :D
Bakken 08. :D
Danmark maj 2008. Kaisa vid golfbanan =)
Danmark 2008. Fredensborg slott =)
High chaparall 2008. Pappa och hans två "låtsas" kompisar! ;-)
High chaparall 2008. Jag, maja, mikael och pappa på bild. Vi satt i ngt tåg allihopa, kul var det men jag ser -,- ut!
Mamma, kaisa och oscar och någon människa. :d High chaparall 08.

Montenegro, 09.
Sommar 2008 :D
Lalandia 2007 :)
Såhär såg jag ut när jag fick min dator julen 2008, helt sjukt! xD Tänkte bjuda, flabba gärna! ;) ♥
Januari 2009.
Moa och ida på EMD! :D Skolavslutning 2009, kvällen, EMD.
My best friend ♥ juli 2009.
My darl! ♥


Ojdå.. det blev allt för många, och jag har en massa mer ! Men jag tyckte detta räckte ? Har pratat med Elina på msn och hon är saknad! ♥ Pratade med Ida imorse på telefon and i miss here! :s Har inte träffat henne på en vecka för jag har varit sjuk och nu en till? :'o hur ska jag klara mig? får försöka !! Kramis ♥
Trackback