Astrid Lindgrens värld och Bullerby Cup. ♥

2011-07-28 13:13:00
Daily Resor Skoj Träning/sport  44 kommentarer
HEJ! :D Just nu sitter jag här i Vimmerby, :) massa mygg är det ja, men igår kväll så satt jag med en hoddie och joggingbyxor, sköönt (: Igår så var vi på Astrid Lindgrens värld, det var jätteroligt! Massa underhållning med teater av Astrid Lindgren och också god mat åt vi också :-) Det kommer ju bilder när jag kommer hem. När jag kom dit som vi skulle sova och så, då bara duschade jag och packade upp :-) Förresten: Jag hade köpt 2 paket sminksavetter och sååååklart hade jag glömt dom hemma! Typiskt mig.. Ida Maria Lindborg, 13 år och fullständigt normal.. Men klantig, som sagt? Men det var ju i alla fall toppen, galet, galant, UNDERBART!!! men får ta och köpa ett paket idag innan eller efter kaisas match så löser det sig säkert på ett kick , det är ju BULLERBY CUP!! :-D ♥ och i tältet idag så blev det en lila stor väska som man kan packa i typ när man ska iväg med märket Nike!(: sedan den nya sorten av adidaskofta med luva, en ny vattenflaska och en fotboll. Sedan köpte jag en iPhone tidning i en affär som vi var i (: Pappa o mamma köpte grejer också :-)
Trackback