bär och sådant.

2011-07-26 22:38:00
Fotografier Människor Natur Skoj Övrigt  33 kommentarer

Dagen har ju varit sådär, jättebraaa! jag och ida hade blodkrig .. eller nej förresten, körbärskrig (; haha nej men jag hjälpte Ida med en sak. Jag slängde i körsbär i ett glas med vatten så de splasade, och det slutade med att vi blev såhär på händerna, ♥
Imorgon så åker jag till vimmerby för att jag ska gå på Astrid Lindgrens värld med familjen och sedan kör vi vidare till Bullerby cup som Kaisa ska spela. Jag är borta till söndag men fixar ett tidinställt inlägg som publiceras imorgon. Sedan kommer jag att blogga ifrån mobilen.. MEN! utan bilder. Det kommer på söndag eller måndag alla bilder :)

NY DESIGN NY DESIGN NY DESIGN! NY DESIGN! Eller jag har bara bytt ut headern, meny bilden och några bilder i menyn. Vad tycker ni?? Behöver era åsikter! :)
Trackback