Bildbomb ifrån kalaset ❤

2011-07-17 14:34:00
Festligheter  28 kommentarer












Många bilder ja, men that's me ;) Kalaset var jätteroligt igår. Mamma, pappa och Kaisa öppnade presenter, vi åt god mat, god tårta, gjorde femkampen (eller hur man säger) och jag spelade spel med kusinerna. Jag vann femkampen och det tyckte jag var roligt :) och speciellt för att jag vann över pappa!! ja, jag hade i alla fall en bra dag/kväll :)

Idag har jag spelat minigolf med familjen. Det var hur kul som helst! jag kom dock på tredje plats ;) men gjorde mitt bästa. & jag gjorde en strike på ett hål som var ganska svårt. Mamma och pappa kom lika och det var ju bra, mamma ville verkligen slå pappa och det lyckades ju hon faktiskt bra med! det blir väl att chilla resten av dagen. & min mobil som plingar med massa facebook händelser, haha. KRAM ❤

PS: GRATTIS BRUNO PÅ DIN NAMNSDAG! MITT GOSEDJUR ❤ KLICKA HÄR
Jag och mamma ska fira det med ostbågar ikväll! :)
Trackback