Dag 3: Bullerby Cup (Kaisas lag)

2011-07-30 23:05:00
Daily Resor Skoj Träning/sport  43 kommentarer
Hellu. :) Första matchen idag spelade de i ösregn. Inte kul! De spelade på Vimarvallen mot Skultorp och de blev 0-5.. :/ så de förlorade, det var synd! Lite otur. Men bra spelade Asarum! :-) Men arg blev jag på Skultorp pga kaxigt beteende och ful i truten! Dislike.. Efter matchen så åkte vi hem och Kaisa duschade och så. Sedan körde pappa, jag, mamma och Kaisa till Mariannelund Karamellkokeriet där det finns en massa karameller! Vi var där förra året också och denna gången köpte vi rätt mycket också, men gott är det ;D Efter vi hade varit där så åkte vi till en kina resturang, gott som alltid! :DD När vi kom hem så var jag JÄTTEtrött och hade jätteont i ryggen. Har haft det i flera dagar nu ;/ men i alla fall, jag somnade direkt och det var ungefär vid 3. Sedan blev jag väckt klockan 5 för vi skulle åka till den andra matchen halv 6. Haha det var så roligt men ändå hemskt för jag var så trött ! Jag skulle säga: Jag måste kissa. Men då blev det: Jag måste dö. Öh, lol :) Trött? Ja det kunde man ju diskutera om! I alla fall.. Andra matchen mötte de Årby. Den matchen gick jättebra och Asarum vann med 2-1! Nice :-) Så nu spelar det om 5:te plats av 20:nde plats imorgon i A-slutspelet vilket som är jättebra! Så vi hoppas på det bästa och bara se glada ut, för här hoppas vi på SEGER! :)
Trackback