En vinst och en förlust (Kaisas lag)

2011-07-29 21:49:00
Daily Resor Skoj Träning/sport  57 kommentarer
Hejsan! Första matchen idag vann Aif med 4-2! (: Kaisa gjorde ett mål och det tyckte jag var jätteroligt! :) Så vi skrek och klappade o så, roligt! Andra blev det förlust och då vann Talboda med 4-2. :/ Kaisa gjorde ett mål där oxå (y) det var en 00:a med där och jag såg ju direkt vilken det var o: och det är ju INTE bra det, för Kaisa och hennes lag är ju 01:or, så fuuusk! Haha ;D I tältet idag så köpte jag en blå adidaskofta. Då tänker ni säkert: en till? & då svarar jag: Ja, fast inte en likadan! :} så den har jag på mig just nu. (: De timmar som de var ledigt och inga matcher så sov jag o vilade mest ^^ skönt det! Sitter ute just nu, jätteskönt väder! :) ❤ De är just nu i A slutspel, så de spelar A-slutspel imorgon och hoppas på att dom vinner den matchen :). Om dom vinner båda imorgon så ska dom spela en på söndag också precis som vi gjorde. Vi vann ju B-finalen förra året och de e vi jättenöjda med :). Kollade senast på guldmedaljen förra veckan ;) den finaste medalj inom fotbollen som jag har fått! (:
Trackback