Första matchen blev det vinst! (Kaisas lag)

2011-07-28 23:55:00
Daily  81 kommentarer
Tjollahoppsansaà idag är man ju glaaaà! Jag blev väckt klockan 09.22, för tidigt :( men då gick vi upp och åt. Det blev lite flingor och rostad macka för mig. Jag, mamma o pappa körde sedan in till fotbollsplanerna och där finns det ju ett tält. Jag fick hem en stooor lila väska, riktigt fin tycker jag att den är och den ska jag ha med mig till Eskilscupen för då ska jag ha mycket packning. Sedan blev det en adidaskofta med luva, den är jätteskön! och en fotboll blev det också! Förra året köpte ju vi en fotboll också som vi fortfarande har kvar och den har vi nt behövt pumpa någon gång! Så nu köpte vi en till fast den ser ju inte likadan ut. :) det var bara mamma och pappa som gick in i tältet idag, jag var inte med för satt kvar i bilen för orkade nt följa med, så jag ska kolla där imorgon! Tur att man har föräldrar som vet min smak i alla fall (; och när vi körde tillbaka till rummet så var det en liten unge som nt vet bättre och hon räckte tungan åt mig! Fy faraooo vad jag blev arg då! Hade lust att ropa på Pippi ^^ Efter några timmar så åt jag + kaisas lag och alla föräldrar. Det blev spaghetti och pappas goda köttfärsås ❤ MUUUUMS!! Sedan blev det match och åka tillbaka dit, det är inte l
ångt alls, ligger precis bakom hörnan :) Matchen slutade med 4-3 till Asarum. Riktigt bra start! Man kommer ihåg när man stod där på alla planer förra året :-) Ikväll har vi hämtat pizza och spelat fotboll. :) Ska upp 07.15 imorgon, ja jag undrar bara hur mamma o pappa ska få upp mig :-) men nu ska jag nana, gamla barndomsord som man säger fortfarande! Btw, jag o mamma sover i ett rum, och pappa o Kaisa i ett. Vi skickade ett sms till pappa igår, och då hörde vi enda in till deras hur de vibrerade! Natti
Trackback