New necklaces

2011-07-25 14:39:00
Shopping  31 kommentarer


Tog foto på mitt nya halsband lite snabbt, :)

Idag så har jag inte gjort särskilt mycket. Jag vaknade, åt frukost och mamma hade gjort mannagryns gröt till mig. Alltid lika gott! ♥
Sedan så satte jag mig vid pappas dator. Den använder jag just nu, har laddat ner photoshop på den också. För min håller på att jallamar. Den är helt full med massa saker och det ska vi fixa sedan efter bullerby. Så just nu har jag laddat ner msn, firefox och uppdaterat grejer på denna datorn :)
Senare så hänger jag med mamma in till stan. Vi kommer att låna film som vi ska se ikväll, sedan kolla några andra grejer :) Vädret idag är helt upp och ner, ibland sol och ibland molnigt.
Blir väl att gå ut senare och ta några foton, får se! :)

Hörs ikväll i alla fall. Kram, ida ♥
Trackback