Ny köpta kläder

2011-07-21 01:49:00
Shopping  34 kommentarer


Mamma och mormor var i stan idag. Jag orkade inte hänga med för jag skulle ju in dit ikväll så mamma hittade ngr kläder till mig! :}

VERONICA MAGGIO var grymt bra ikväll! hon är verkligen bättre live tycker jag. Träffade massa kompisar också så det var roligt, och jag och ida stod gämte några som hade lite d a m p och när hon sjöng 'jag kommer' så dansade dom över bahmed alltså ja (; Men de kommer bilder och sådant imorgon! fast det är ju då ifrån mobilen, funkar bra det också :-) och imorgon så kmr det troligen att regna, inte alls roligt ju! jag som vill gå i shorts och vill ha sol ..

BTW! Alltså jallamar, nej men läste nyss att Gurkan var i Karlshamn på östersjöfestivalen för 4 timmar sedan när jag var där, omg. Tänk att vi nt såg han där bland allt folk !? Men hoppas han ska dit imorgon också för isf vill jag träffa han !!
Trackback