Östersjöfestivalen - some pictures & text.

2011-07-23 19:00:00
Festligheter Skoj iPhone  12 kommentarer


Anders råkade nog blunda där såg jag nu, men jag ska nog ta en till bild när vi ska träffa dom igen imorgon! :)

Jag tänkte berätta nu lite vad som har hänt dessa dagar när jag har varit på östersjöfestivalen. I onsdags så var jag med ida och kollade på Veronica Maggio :). Om ni kollar några inlägg under så får ni se bilder och ett videoklipp ifrån det. Hon var magisk, riktigt riktigt bra var hon!
I torsdags så gick jag med Ida på östersjö och vi tillbringade först 2 timmar i citygallerian och jag stod nästan inte ut med ida där inne. Jag säger en sak: gå aldrig och shoppa med ida i citygallerian! :D hon kommer aldrig ut därifrån! Sedan gick vi med ville ett tag också, och anden lite med! vi träffade ju gurkan också, kolla två inlägg ner så berättar jag allt där :)
Jag gick till ölhallen och kollade på när min morbror spelade trummor med sitt band: FWT. De var jättebra!! :D På kvällen så var jag jättetrött men somnade inte förens halv tre på natten ändå. ^^

Igår så var jag med Maja inne på Östersjöfestivalen. Pappa körde in mig vid kvart över tolv ungefär och jag och maja gick lite och kollade och sedan på tivolit också. Jag och Maja tog nästan en slush direkt ;D. Man blir så törstig över att gå där inne! Efter ett tag så gick vi till skottbergska gården. Där inne visade Maja mig var dom som spelar Kalle Blomqvist teatern byter om och andra grejer, det var riktigt kul att se faktiskt :3 Sedan ringde mamma och då träffade vi mormor och mormors syster och mamma. :) Jag och Maja gick runt lite sedan och efter en stund så ringde mamma igen, jag sa att gurkan grillade igen på harrys och vi bestämde för att gå dit och äta men först så skulle jag träffa min kusin och pappas bror ifrån USA. Så det var riktigt roligt att träffa dom, har liksom inte gjort det på några år nu så, roligt! :D Jaa, sedan gick vi och åt lite då på göökhans place som vi kallar det p:
Sedan blev vi nöjd och åkte hem. Det var väl en liten kort text, egentligen så kunde jag skriva mer om dagarna men de räckte för den här gången! :-D det har ju varit jättefint väder också tycker jag dessa dagar så man har kunnat gå i linne och shorts på stan vid hamnen, mysigt och kul !
Trackback