Väggabadet (:

2011-07-19 16:44:00
Daily Skoj iPhone  39 kommentarer


Sista bilden är ifrån mobilen och första ifrån kameran.
& Mikael skickade en bild till på mig när jag hoppade till mammas hotmail och det är jag tacksam över att han gjorde för den bilden verkade bli bra :) Så ska gå in och kolla på den bilden sen :)
Sommarträningen var rolig igår. Bara för att det var någon som hade gått fel och att jag sköt tvärs över målet 24/7.
Idag har jag varit på vägga badet med mamma, Kaisa, Oscar, Anneli och Mikael. Det var jätteroligt och jag hoppade ifrån femman igen! :D Pratade oxå med min vikarie som vi i 6b hade innan sommarlovet och köpte gooooda saker i koisken (;

Har fått min halsbandsklocka som jag vann på en blogg, riktigt glad och jag tyckte att det var jättefint! Nu snart så ska jag sitta i bilen för ska till skottbergska gården och kolla på Kalle Blomqvist igen! :D riktigt roligt och ikväll blir det lite spel hos Väpnare 8D
Trackback