Veronica Maggio ♥

2011-07-21 22:19:00
Festligheter Musik/artister Skoj iPhone  40 kommentarer


Allt detta är ifrån mobilen. Blev faktiskt nöjd med två bilder sedan blev det några randoms på mej och ida också ;) Angående videon: Man ser nästan inte Veronicas ansikte för att det är så vitt och jag spelade in på fel håll och jag spelade in låten "Välkommen in" med henne också och där ser man henne jättebra o så. Men det fick bli "Jag kommer" nu för det är den alla känner till som mest! Förband var ju Sven Ingvars, dom är ju sköna! har en låt på hjärnan med dom nästan hela tiden och jag kommer med veronica har jag sjungt idag hela dagen haha! Veronica var sjukt bra, stod nästan längst fram och ångrar inte en sekund över att jag åkte in dit och kollade på henne! :D hon berättade att när hon skrev en låt så tänkte hon på en kille som hon hade ett förhållande med innan. Han hade tatuerat 'Veronica' på sin arm och det kommer han ha kvar hela livet och nu är inte dom tsm längre. När hon sjöng 'Jag kommer' som är på videon så blev ju alla heelt glada! och det var ju också sista låten. Mitt batteri va på 7% så det var bara ren tur att jag fick med hela låten där innan den la av. VERONICA 4 EVER!!!!

Idag så blev det att åka in med bussen till östersjöfestivalen och gå där med ida. Vi åkte med bussen klockan 12.13 och jag kom hem vid halv tio.. Ida åkte hem ungefär vid 7 kanske. Vi gick lite med ville och sedan lite med anden jag och ida och när vi skulle hoppa i en sådan hoppborg så var det en som sa något till oss när ville skulle lämna biljetterna, och sedan klappade han på mitt huvud och sa: skratta inte. Jag bara: öh? Sedan gick jag in till ölhallen för att kolla på min morbror när han spelade trummor med sitt band fwt :D Sedan så gick jag, kaisa och oscar lite runt och vi gick med ville också, det var roligt! Jag köpte ett linne med Justin på och ett annat linne. De får ni se i ett annat inlägg :) Sedan blev det bara lite smått och gott.
Men nu ska jag berätta en grej, jo det var såhär: Jag och Ida skulle gå till tivolit då vi såg en grej som vi först inte ville se, så jag och ida vi bara kollade rakt fram och gick och flabbade lite. Då vi såg GURKAN GASI som stod och grillade utanför Harrys..
FORTSÄTTNING KOMMER I ETT TIDINSTÄLLT INLÄGG IMORGON.
Trackback