midsommar 2003, skrållan.

2011-06-22 16:59:00
Djur Skrållan  28 kommentarer


.. det var då vi fick dig!tog några bilder på skrållan igår, så visade dom bästa :-)

Har nästan precis kommit hem ifrån zonlägret, vi hade 2 pass idag. Imorgon är det ett pass. är redan slut i benen xD sedan gick jag ju upp vid 8, för det var så kul för pappa väckte mig då och sa att han bara skulle åka till kvantum och köpa något eller va det va och när han kom tillbaka så ville han att jag skulle vara påklädd och då fick jag bara fram ett mmm.. och somnade om igen såklart! :D Så när jag hörde att dörren öppnades igen så vaknade jag till och klädde på mej jääääättesnabbt, hade då somnat om haha, men jag gillar inte alls att gå upp så tidigt. Gillar vara uppe på natten men inte morgonen ! ;)Förresten, solen skiner idag, hela dagen har de varit varmt, har fått lite färg i ansiktet och det har bara varit lite kallt kanske 10 minuter och sedan så var solen framme igen ! hoppas den är såhär nu, så man kan bada någon gång!
Trackback