Never Say Never 3D.

2011-03-24 15:54:00
Musik/artister  25 kommentarer
Sverige premiären igår! Vet inte riktigt vad jag ska säga men filmen var sjukt bra! Har aldrig sätt en bättre film, ärligt. Jag grät, men det var glädjetårar! & han är finast.

Jag grät t.ex: När han var sjuk och klipp ifrån när han var liten och mera! Om ni inte har sätt filmen så rekommenderar jag verkligen att ni gör det. Filmen var sjukt fin gjord och den handlade alltså om hans liv! :-) Man får alltså följa Justin från barndomens talangtävlingar hemma i Kanada till triumfen inför ett utsålt Madison Square Garden.

Satt där med 3D glasögonen och såg en aning rolig ut, hihi. Man kunde liksom sträcka ut handen och röra honom på något sätt för det var ju 3D, hehe vilket jag gjorde då xD


Min bieberfever är så hög just nu att den inte har någon nivå, :oo
DUCK DUCK DUCK DUCK,KVACK KVACK KVACK KVACK ZOOOOOM! :DD

justin bieber! ♥

Trackback