Vad jag hissar och även dissar!

2011-03-16 17:40:27
It's me  6 kommentarer

Mina bästa vänner och vänner som förstår - Vänner som förstår, alltså, hur viktigt är inte det att man ska kunna prata med sina bästa vänner? Mina absolut bästa vänner stöttar mig i allt! De tar halva mitt hjärta, jag kan skratta med dom, jag kan lita på dom och jag älskar dom! Det är alltid viktigt att ha kompisar som man kan vara sig själv med, strunta i om det är tjejer eller killar, har både världens bästa tjejkompisar och världens bästa killkompisar! :)

 

SOMMAR - Känslan när den första sommardagen kommer, när man inte behöver gå i någon vinterjacka :s gå till skolan med typ bara en kofta typ i maj. Ta foto på sommaren är ett av de bästa med sommaren också! :3 Det är klart roligare än att ta foto på vintern! Bara cykla till kompisaaaaaaar och bada och allt det där med sommaren!

 

Musik - Musik lyssnar jag på 24/7, t.ex spotify. Spotify har jag på hela tiden när jag sitter vid datorn, musiken lyssnar jag på när jag är ledsen, glad, uttråkad, sårad eller något annat. & också när man sitter i skolan. På mobilen lyssnar jag ofta också! :3 i love music! ♫

 

Smsa - Jag är SMS BEROENDE. Anteckna? Nej men, men jo :-) Jag sitter och smsar 7kt mycket theheh. Vad vore man utan sin mobil? En bajskorv utan toalett eller något eller ahmed utan bahmed. Älskar! :-)

 






Falska människor - Hur orkar människor snacka skit om precis allt? Vad spelar det för roll om jag lite vild och är en fluffig typ, JUST SHUT UP! Låt mig vara som jag är istället! Jag har mina närmsta och de personerna är de ända som jag behöver.
Visst, ni som snackar skit tycker väl dom som är lite vilda och har lätt för att prata är jobbiga, men ge oss inte då en massa blickar och skit i det då? Avundsjuka människor, hatar det! Falska 'vänner' är inget att ha! Man märker det ;$$ <-- Tänk på det, NI SOM KÄNNER ER TRÄFFADE! -.-

 

Om man gör ett jobb åt en kompis och .. - ..läraren tror att det är kompisen som gör det sen när läraren kommer säger personen: NU MÅSTE JAG LÅTSAS SKRIVA FÖR DET SA LÄRAREN SÅ HON/HAN INTE SER ATT DU SKRIVER. & också om man sitter och gör något jobb åt en kompis då och bara få ett: ok.. tillbaka ;pp

 

Gå utan musik - Jag klarar nästan aldrig att gå utan musiken. Jag måste nästan alltid lyssna på låtar eller något liknande, det får mig att bli glad och gå igång och känna mig säkrare, en stor diss är när jag inte har musiken!

 

Prov - Prov gör mig helt pissed :'s Man känner sig typ stressad när man sitter där och det känns inte alls bra. & läxor, asså jag dissar verkligen läxor stort. Varför ska man ens ha läxor? Kan man inte bara jobba lite mer på lektionerna? :p

 

Wannabe's - Går rakt på sak.. hatar wannabe's helt enkelt, vilket som det finns mycket av..


Hiss och diss var där, :) Bloggar senare eller imorgon. PUSS på er!


Kommentarer
♥ Felicia

sv: du kan ha fin blogg ! :) aah, hatar prov -.-!



håller med om dina dissar haha :D hissarna med för den delen (;<3

2011-03-16 @ 18:00:15
Blog/URL: http://kramtroll.blogg.se/
♥ josefine

aa det är det :)

okej vad bra. Allt är bra med mig :)

Haft en bra dag ?

2011-03-16 @ 18:08:02
Blog/URL: http://jossiamanda.blogg.se/
♥ Fannie

SV: jag har haft en super dag faktiskt! har du haft det bra? :D

kram

2011-03-16 @ 19:50:07
Blog/URL: http://raiiinbows.blogg.se/
♥ N A T H A L I E n y r é n

haha jag tänkte väl att det blev lite fel.. men det är lugn hörru! haha jaa :D

2011-03-16 @ 20:59:38
Blog/URL: http://nathalienyren.blogg.se/
♥ majelicanorman - vem tror på evig kärlek?

sv: jodå, den har varit helt okej! din då? :)<3

2011-03-16 @ 21:13:36
Blog/URL: http://krusbarspaj.blogg.se/
♥ K

Sv: tack för att du röstade på mig!:D

2011-03-16 @ 21:18:57
Blog/URL: http://writtenbyk.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback