Klassresan med 6b i København ♥

2011-05-14 12:58:00
Resor Skoj  24 kommentarer


Jag och Moa och Oliver och Felix i en karusell som var väldigt kul ^^
Sagolaaandet <3 som varade i 7 minuter ^.^

HC ANDERSEN:

Moa med sin älskling:


Jag, Andreas och Adam i en mega rolig kausell ! ^^










Jag är såååå glad! För att klassresan var såhääääär rolig! Vill bara spola tbx tiden när vi satt på tåget på väg dit. Hade en toppen dag igår, jag älskar er 6b, tack för allt!♥ Dock blev det inte många kort på karusellerna men jag åkte nästan hela tiden med många och då blev det nästan bara oseriösa bilder efteråt på tåget o så ;) Jag fick inte med alla på ngn bild och det tänkte jag inte på, det var ju synd :D Men får ta någon gång på hela klassen. Jag åkte en massa karuseller! Men jag hade jättekul med klassen. Jag gick först lite med Ida och sedan gick jag mycket med Vilma och åkte rätt mycket. Man träffade ju någon i klassen typ hela tiden så ett tag gick man ju med ett helt gäng :DD Tågresan hem var inte heller fel ju och satt nästan och skrattade hela tiden ^^ Alla i klassen satt ju samlade och pratade och hade kul! & ja, bilderna säger nästan allt så behöver inte skriva en jättelång text.

Orden behöver inte alltid vara långa, så det blir de starkaste av alla ord: Jag Älskar Er

Ida, Moa, Vilma O, Vilma P, Sanna, Andreas, Ville, Adam, Oliver, Felix, Matheus, Amanda, Luciana, Frida, Izabella Lizette, Jacob. Ni betyder jättemycket för mej, och jag glömmer aldrig någon av er! ♥ 6b♥
Trackback