Ullared och hej morgan!

2011-11-01 20:53:00
Skoj iPhone  34 kommentarer
Dagen har varit mer än underbar. Jag älskar att vara i Ullared, så är det!! Att vara där med världens bästa vän också är ju sjukt roligt. Min dag har varit underbar i alla fall. Gick upp klockan 04.00 och åkte 04.45. Ni som följer mig på twitter har nog läst mina tweets under dagen här. Jag träffade Morgan oxå och fick en bild med honom! Han är för go den killen!! Shoppat till mitt rum har jag absolut gjort, och har köpt lite kläder och lite annat oxå. Mycket blev köpt idag hehe, men det visar jag i ett annat inlägg! Några bilder i från dagen får ni se här nedanför. Ha en bra kväll :)
anledningen till att bilden är suddig vid fönsterna var för att jag hade blixt inställningen på hahah.

bild tagen efter jag sovit i bilen klockan 07.00.
Trackback