Ulrik Munther ♥

2011-11-03 00:06:00
Musik/artister Skoj  24 kommentarer
Ikväll så har jag och min kusin Maja varit och kollat på en av Sveriges gulligaste killar! Här nedanför finns ett klipp när jag spelade in Kill for Lies! Konserten var grymt bra! Jag och maja hade jättebra platser på rad fyra precis framför honom :) Efter konserten så var det signering och jag och maja var jättenervösa! När vi stod och väntade på att han skulle gå ut så kom han precis bredvid mig och maja bara: iiiida, <---- sedan pekade hon åt vänster och jag fick totally damp. När man kom fram till han så sa han hallå hallå och skrev autograf och tog också bild med honom. Hihihi! Hoppas ni får en bra kväll för detta har verkligen varit en lyckad kväll och dag också för jag, pappa och kaisa har varit på jössa! kram

Trackback