e r i k s b e r g

2011-09-12 21:52:00
Fotografier Skoj Övrigt  32 kommentarer



Här är några bilder ifrån Eriksberg som jag blev rätt nöjd med! Har fler såklart men de får jag visa en annan gång :) Ikväll har jag tränat och vi tränade när det duggade lite. Jag har märkt att det har blivit väldigt kallt nu och snart måste man börja använda underställ på kvällarna när man tränar! Imorgon så behöver vi inte vara i skolan förens 08.30 :-) vilket som är a-snajs! Vi ska till Kofsa med klassen och jag kan säga en sak. För några dagar sedan visste jag inte ens var det var för något men nu ska vi åka buss dit i alla fall och bussen går vid 08.40 tror jag. Vad jag har fattat så ska man göra några lekar och lära känna varandra där!? och jag känner redan alla nästan hehe!? :D Men men jag kanske har fel, vet nästan bara halvt var vi ska göra där hehe! Efter skolan så hänger jag med Ida hem så vi hörs efter det! :D ciao amigos!!
Trackback