They create a Justin that doesn't even exist

2014-01-28 22:00:00
Daily Justin Bieber  10 kommentarer
Det är faktiskt många som har undrat hur jag ser på detta som har hänt med Justin denna månaden. Både det ena och det andra. Jag har inte valt att inte skriva om det så mycket faktiskt då jag inte har trott på något som står i tidningen. Min anledning till detta är för att jag vet bättre vilken sorts människa Justin är, än vad media gör. De vill ha sin story, och de tar en bra normal person och skapar en människa som inte ens existerar. Jag kommer inte skriva om det med äggkastning och "drogerna", för det han har "åkt fast" för tror jag inte ens på. Jag kommer inte heller skriva om hur idiotiska alla tidningar är som fokuserar på något påhittat skit rent ut sagt som de inte har grävt lite djupare i, då de aldrig tar med något bra som han gör hela tiden. Utan nu tänkte jag skriva mina åsikter kring att Justin i torsdags greps för rattfylla. Det jag läste var att han hade haft alkohol och droger i sig och kört runt. Jag blev helt snopen först, och trodde inte på det med tanke på att allt annat tidningar skriver inte har varit sant. Jag blev rätt besviken på Justin i kanske 10 minuter, sen blev jag faktiskt rädd. Om Justin hade kört ihjäl sig så hade jag INTE gått utanför dörren på ett tag kan jag bara säga. Men att köra full och över hastighetsgränsen är något vanliga människor gör också, hade han inte hetat Justin Bieber hade ingen brytt sig. Hörde dessutom att Bruno Mars en gång också har åkt fast för droger? Visste inte ens om det. I alla fall, när jag kom in igen efter att jag hade varit ute och sprungit så hade det kommit ut massa bilder på Justin och rättegången. Man såg i hans ögon hur ledsen han var, hur trasig han var inombords, han ville bara inte att vi skulle få se det, men vi såg. Självklart var ju vi Beliebers mer räddare än någonsin! Jag var inte sur på Justin då överhuvudtaget, då jag inte visste hela sanning ännu. Jag anser inte att man kan vara arg, skriva massa falska rykten och döma någon utan att ens veta hela sanningen, så när Justin kom ut så vinkade han till Beliebers som stod utanför för att stötta honom.
Några dagar efter kom det även ut att detta inte är sant. De kom också ut att Justin har varit diagnosticerad för depression i 5 månader (vet inte om det är sant). Poliserna som var tre stycken skrev en falsk rapport om det som hände i torsdags och nu har de tre fått sparken för att de ljög om ett drag race som aldrig uppstod. Justin körde inte för fort, och han hade bara 0.14 promille i sig, vilket som är lagligt i Miami. Det enda brott han begick var att hans körkort hade gått ut, han hade inte uppdaterat det. Punkt.
Jag blir helt ärligt väldigt besviken på dessa poliser, seriöst? Vill de trycka ner en tonåring så mycket och sjunka till den lägsta nivån och ljuga för hela världen? Ja tydligen.
Man ska aldrig skriva för mycket utan att veta hela sanningen.
 
Justin växer upp inför hela världen, inför människor som dömer honom på vad de läser om honom. Man ska aldrig dömma någon om man inte känner eller vet vad personen går igenom. Jag vet att detta inte kommer att göra någon förändring, i med att folk skriver ut hur mycket de hatar honom, medan de faktiskt erkänner om man läser lite mellan raderna att de rent ut sagt bara är avundsjuka och måste hata på en person som inte har gjort något ont, bara för att inte framstå som homosexuell eller liknande av kompisarna..
 
Oavsett vad som händer, I MADE A PROMISE and I will keep that promise forever soooo.
I've seen you at your worst and i still thinks you're the best ♡↓

Kommentarer
♥ sandra ♥

Tack så mycket ♥

Har du några roliga planer idag?
Kram

2014-01-29 @ 08:02:18
Blog/URL: http://sandrauthby.se/blogg
♥ Anonym

många skriver vad som helst för de vet vad som säljer, sedan om det är sanning eller inte spelar ingen roll tydligen i dagens samhälle.

2014-01-29 @ 08:22:43
Blog/URL: http://twofaced.se/
♥ MISS REBECCA

hoppas du får en fin dag :)

2014-01-29 @ 09:15:24
Blog/URL: http://missrebecca.se
♥ MATILDA

Bra inlägg!

2014-01-29 @ 11:24:01
Blog/URL: http://matildays.forme.se
♥ LINNEA

så jävla vidrigt av de poliserna. är själv ingen värsta beliber men vem gör ens sånt mot någon? blir så frustrerad

sv; ja så gott!!

2014-01-29 @ 12:14:50
Blog/URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
♥ Amanda

Sv: Tack snälla!
Hoppas du har en bra dag :)

2014-01-29 @ 14:31:33
Blog/URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
♥ Emelie

Så bra skrivit! Håller med dig så mycket, bästa justin. <3

2014-01-29 @ 15:19:31
Blog/URL: http://photobyemelieee.blogg.se
♥ Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Åh, tack snälla söta du:)

2014-01-29 @ 16:07:48
Blog/URL: http://sessie.se
♥ Emma Broberg

bra skrivet! ha en mysig kväll, kram. <3

2014-01-29 @ 17:31:20
Blog/URL: http://emmaex.blogg.se/
♥ Linda

bra skrivet även om jag ej gillar honom :)

2014-01-29 @ 22:43:36
Blog/URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback