Q/A

2015-02-07 14:55:00
Daily It's me Övrigt  54 kommentarer
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Målmedveten/ambitiös, omtänksam, busig (hihi).
 
Vad är din högsta dröm?
Att åka till USA och jag tror inte det är så lång tid tills vi åker dit. Jag kommer nog inte förstå dagen jag befinner mig där att jag verkligen är där, så sjukt. Har även andra drömmar men den är den högsta drömmen.
 
Vad vill du bli bättre på?
Både jag och pappa tycker att jag utvecklas hela tiden inom körningen, men självklart vill man bara bli bättre och bättre så köra bil måste jag nog säg. Jag vill även bli lite bättre på att hjälpa till hemma och att inte tappa/ta sönder viktiga saker hela tiden.
 
Varför slutade du på fotboll om du älskade det? 
Mitt lag "försvann". Helt plötsligt fanns det inte längre och jag tyckte att jag hade gjort mitt om ni förstår vad jag menar. Jag tappade motivationen helt men var ändå nyfiken på damlaget. Jag började träna där några träningar men fick ej tillbaka motivationen och valde att sluta. Väldigt svårt beslut. Viljan måste finnas där enligt mig för att kunna fortsätta, och jag hade inte den just då. Jag trodde aldrig att dagen skulle komma då jag slutade spela fotboll, men den kom. Jag som 10:åring steg ju in på planen utan att ens kunna passa en boll men hade ändå drömmen att bli proffs. Året då mina drömmar inte hade något tak.
Jag har varit så nära på att bara börja igen, och är det fortfarande. Men jag är så tacksam för alla de chanser och möjligheter jag fick när jag spelade och att jag tog de chanser jag fick. Jag älskade hur fotbollen gav mig självförtroende. Jag älskade att brinna för något så mycket så man knappast visste vart man skulle ta vägen. Mest av allt så älskade jag att känna mig fri på planen. Jag älskade att mamma och pappa körde iväg mig från läxböckerna som jag satt och grät i till fotbollsplanen så jag fick springa av mig med fotbollen.
Läs mer här.
MEN återigen tillbaka till frågan. Jag hade varit ledare på fotbollsskolan och tyckte det var himla roligt. Därför har jag nu gått (går fortfarande), en ledarutbildning och har utbildat mig till ung ledare. Jag gick denna dels för att jag inte ville släppa fotbollen helt och för att jag älskade att "träna" andra.
 
 
Vad är ditt drömyrke?
Drömmen är nog att jobba som kändisfotograf i USA under en viss tid. Fatta hur fett???? Hmm annars vet jag inte riktigt, hoppas något inom foto. Men jag kanske ändrar mig efter studenten. Man vet aldrig :)
 
Vilka är dina förebilder?
Mormor. Hon är den mest godhjärtade människan jag någonsin träffat. Hon tänker alltid på andra före sig själv och har ett sådant fint hjärta. Hon kämpar och ger aldrig upp och ser alltid det fina i livet.
Justin. Jag älskar hur han aldrig ger upp och jag älskar vilken ödmjuk människa han bara blir varje dag och hur han inspirerar andra.
Pappa och morfar, en dag hoppas jag att jag blir en lika stor legend som er och att jag kan ge lika goda råd till mina barn/barnbarn som ni alltid ger till mig.
Mamma, jag hoppas att jag blir en lika bra mamma som du när jag väl får barn.
 
Vilka är dina största intressen?
Foto och träning!
 
Vad skulle du vilja lära dig mera om?
Mer om mänskliga beteenden, reaktioner och känslor osv.
 
3 saker du inte skulle kunna leva utan?
Jag antar att du menar saker nu och inte människor så jag måste nog säg först att det är min mobil. Inte bara för att det är kul och vara med den utan för att tack vare mobilen håller jag kontakt med många som jag inte hinner träffa så ofta. Andra är min kamera och tredje är min älg (gosedjur) Bruno.
 
Favoritkändis/kändiscrush?
Oj haha, har för många. Favoritkändis är de allra största Justin och Ed Sheeran, utan tvekan.
Den största kändiscrushen är ju såklart Justin haha. Mina största favoriter är även Ian Somerhalder, Channing Tatum, Dylan O'Brien, Matt Lanter, Zac Efron, och Ansel Elgort.
Bland tjejer är det lätt Annalynne Mccord, Sophia Bush och Nina Dobrev.
 
favs.
 
Har du någonsin varit på konsert? Om ja, vem såg du?
Har varit på himla många konserter men de bästa har varit när jag såg Justin och Ed. Ååh jag är så glad att jag har sett de, och jag hoppas att jag kommer göra det igen.
 
Om du bara skulle få handla i 1 enda klädesaffär i resten av livet, vilken skulle det då vara och varför?
Här måste jag välja 2 haha och det är Gina Tricot och Bik Bok. Bik Bok finns där jag bor. Det är sällan som jag hittar något jag inte tycker om där inne och det känns som att jag går in i min egna garderob när jag är där haha. Samma med Gina och jag är faktiskt glad att den inte finns här. För varje gång jag åker iväg så är det Gina jag ser mest fram emot att gå in i. Älskar deras t-shirts och jag brukar alltid ha 20 plagg i mina armar när jag är där haha.
 
Vilken är din naturliga hårfärg?
Jag är blond egentligen och har även en lite "guldig" ton i håret.
 
Kaffe eller te?
Te! Jag drack kaffe när jag var liten (haha), och får snart börja lära mig dricka det igen haha.
 
Vatten eller cola?
Water!
 
Har du något favorit djur?
Största favoriten är självklart katt!
 
Vem är bäst?
Min käraste familj, pojkvän och mina bästa vänner. I really love you all.
Justin is the best tho också
 
Hur blev du och din pojkvän tillsammans?
Jag och Emil började i samma klass i 7:an så har känt han i 4 år snart. Vi började dock inte prata med varandra så mycket förrän i 9:an. När vi blev tillsammans så fick vi reda på att det var mycket pga våra lärare faktiskt i högstadiet, tro det eller ej. Vår mentor sa "detta har jag väntat på sedan 8:an". De gillade oss tillsammans så vi kom alltid i samma grupparbete i 9:an. På det sättet lärde vi känna varandra mer då vi umgicks varje dag i skolan under speciellt en projektvecka. Vi började sedan prata väldigt mycket utanför skolan och umgicks även många gånger som kompisar. Han fanns/finns alltid där för mig och blev min bästa vän, och under tiden vi lärde känna varandra så bra så berättade vi hela våra liv för varandra typ. När vi träffades så pratade vi hela tiden, var inget stelt. Jag kunde verkligen vara mig själv med honom kände jag and I fell in love with him. ♡♡♡♡
charmigaste bilden på oss to the right haha
 
Vart ser du dig själv om 10 år?
Jag vill helst "leva i nuet" och inte planera så mycket right now. Men om 10 år är jag 25, och jag hoppas att jag förhoppningsvis har ett jobb eller pluggar till något i alla fall. Att jag har pojkvän och kanske redan börjat bilda familj eller ska i alla fall. Jag hoppas att jag har rest ännu mer än vad jag redan har och att jag har gjort en roadtrip runt i olika ställen i världen med min bästa vän Ida.
 
Käraste ägodel?
Jag måste nog säg mitt gosedjur Bruno. Han fick jag av pappa dagen jag föddes och han har hängt med mig på alla resor jag har varit på varje år sen jag föddes. Häromdagen hittade jag inte honom och drabbades lite av panik. Då hittade jag honom under sängen och Tufsi hade bitit sönder honom. Jag blev så ledsen (på riktigt) och han ska nu på "rehab" hem till mormor som ska laga honom. Men som pappa sa: "kramdjur som man har haft sedan man var bebis ska ha lite ärr så att man ser att de har gjort en resa i livet de också".
 
Hur många syskon har du? 
Har en syster, Kaisa heter hon :)
 
 
Favoritårstid?
Jag gillar alla årstider. Men favoriten är självklart sommar!

Vad vill du göra efter studenten?
Det är ju ett tag tills dess. Jag vet faktiskt inte, men har tänkt mycket på det. Jag kanske vill resa världen runt, eller jag kanske vill vara i USA ett år, eller kanske plugga på högskola direkt. Återstår och se. :) 
 
Vad skulle vara din superhjältekraft och ditt superhjätenamn?
Jag skulle vilja t.ex kunna sätta på mig en mantel (just like Harry Potter) och vara osynlig. FÄTT, så häftigt ändå. Tänk att typ smyga bak backstage och kunna träffa Justin till exempel hehehe.
Mitt namn var jag tvungen att fråga papp för har ingen aning haha, och han sa "invisible woman". Hahah bra där papp muy good. ;)
 
Om du fick önska dig 5 saker i livet, vad skulle det vara?
Det tänker jag inte säg för då slår det ju inte in, hihi.

Säg två sporter som du skulle vilja börja med ifall du va tvungen.
Men om man nu är tvungen så vill man ju inte, hehehe. Nej men jag vet inte. Hade såklart börjat på fotboll igen, och kanske basket eller innebandy. Älskar basket nu när jag ser One Tree Hill lol. Men skulle nog aldrig börja på det om jag inte var tvungen.
 
Vad är det bästa/värsta du vet?
Bästa: Att umgås med de jag älskar mest, fota, träna, resa, musik, skratta tills man nästan tappar andan, busa haha.
Värsta: Att förlora de jag älskar
 
 
Om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö, vad skulle det vara?
Ett täcke, en kamera fylld med bilder på de jag älskar, min mobil så jag kan ringa någon maybe haha (?).
 
Säg 5 av dina favoritappar i mobilen.
Snapchat, Twitter, Vine, Instagram, Runkeeper.
Bästa redigeringsapp: VSCOcam. Bara ett tips hihih!
 
Säg 5 saker som du måste göra innan du dör
Åka till USA, åka till Tomorrowland, gifta mig, bilda familj, hoppa bungyjump.

Favoritserie?
Den duu haha, svår. Jag som kollar på himla många serier. Men mina top 3 är 90210, One Tree Hill och The Vampire Diaries.

Läser du böcker? följdfråga: boktips? + bästa bok du läst?
Naaa läser ibland, men det senaste året har jag inte haft tid. Har läst väldigt många böcker som jag älskar men jag kommer inte ihåg namn nu.. men "Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" och "Dear John" är nog bland de bästa. Läser även Divergent nu (har inte läst sen i somras hehe), men den är jättebra. Funderar starkt på att börja läsa Fifty Shades of Grey.
 
Vad är det bästa med ditt liv?
Att jag redan har fått vara med om många bra resor/upplevelser och att jag har så fina människor runt mig varje dag som har gjort och gör att jag växer som människa varje dag.
 
 
Vad vill du mest av allt ha?
Ett friskt liv i framtiden med mina nära och kära.
 
Top 3 favoritfilmer?
Åh, har så många favoriter. Men den största av de alla sen flera år tillbaka har varit Dear John (och alla andra Nicholas Sparks filmer efter det). Även The Fault in Our Stars och EGO. Dessa filmer alltså omg. Jag har t.ex aldrig längtat så mycket till en film som jag gjorde till TFIOS och jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde till Dear John och jag har aldrig dött så mycket åt en svensk film som till EGO.
 
Har du något roligt att se fram emot detta året?
Mycket! Speciellt Brighton som jag och Agnes åker till på språkresa den 15 juni, vi längtar så himla mycket!
 
Har du tjänat pengar på din blogg någon gång och hur mycket i så fall?
Ja det har jag. Företag har kontaktat mig så har samarbetat med de, och har tjänat ganska mycket.
 
Vilken är enligt dig din bästa bild?
Ännu en svår fråga då jag tar bilder varje dag. Men jag måste nog ändå säg denna bilden på Skrållan. Dock togs den precis när jag fått min kamera och kunde inte alls något med kamerans inställningar då, var nästan nybörjare som fotograf. Men hon är så himla vacker och fin. Min lilla trädkramare. Denna bild har hamnat i tidningar och Skrållan blev utsedd till "Blekinges sötaste katt" på radion tack vare denna bild. Hon var så värd det.
Lyssna och kolla här hihi.
 
 
Vad fick dig att börja fota?
I don't remember really. Men när jag var liten så hade jag något som hette engångskameror (haha vad det lät gammalt att säg när jag var liten), ja i alla fall. Jag hade nästan alltid med mig en sådan när vi var ute och reste och jag gillade verkligen att fota. Sedan var det bara viljan som kept me going.
 
Ditt bästa fototips?
Finns många, men det viktigaste är nog att tänka att det är du som står bakom kameran som gör jobbet, och våga testa olika ljus och vinklar. Var kreativ!
 
 
Har du haft en annan blogg är den här?
Yes, har haft 2 andra på blogg.se och även en på devote. Denna skapade jag 2009 och har bloggat här hela tiden sen dess.
 
Vad tycker du mest om att fotografera?
Det jag gillar mest att fota är djur. Om man väl har hittat de rätta inställningarna så är naturen riktigt rolig att fota också, och att fota människor är även en stor favorit.
 
 
Vilka är dina favoritbloggar?
Oj, har många favoriter. Men de jag slaviskt har läst i många år är ju Idas såklart, Matildas, och Isabellas.

Hur långt vill du komma med bloggen?
Just nu ser jag bloggen som en ganska stor del av mitt liv och som en ganska stor hobby. Jag har inget specifikt mål för bloggen utan jag hade bara tänkt fortsätta som jag gör och se vad som händer.
 
Varför började du blogga/varför bloggar du?
Året var då 2009 och jag var då 11 år. Var inte ens tonåring och var ganska osäker på mig själv. Jag ville "hitta mig själv" och det är mycket tack vare bloggen som jag har gjort det. Men den stora anledningen till att jag skapade bloggen och för att jag bloggar var/är för att kolla tillbaka när jag är mycket äldre från nu och se hur jag växer som människa i mina ord och läsa om mina dagar och kolla på mina bilder jag tagit, och minnas de med glädje då jag oftast nästan hela tiden skriver hur jag känner.
 
Vad redigerar du med? Om du av någon rolig händelse skulle använda dig av Gimp får du meeer än gärna ge lite tips på bra redigeringstips på det till en amatör som mig :D (Typ vattenstämpel!:o)
Jag använder tyvärr inte gimp utan använder mig just nu av Photoshop CS6. På min Mac använder jag mig av Photoshop CC men den är sönder för tillfälligt. Jag kan självklart visa hur man gör vattenstämpel i Photoshop om du vill :)
 
Någon fotograf du gärna hade velat träffa för att fota tsm med?
BINGO RIMÉR BINGO RIMÉR BINGO RIMÉR!!
 
Vad är det bästa respektive sämsta med att blogga enligt dig?
Det bästa måste vara att skriva av sig och dela med sig av sina bilder till människor som gillar det man gör. Alla de fina kommentarer jag får varje dag stärker mig så mycket som människa och tack vare bloggen lär jag känna fantastiskt bra människor varje dag.
Hmmm finns nog inget dåligt med det mer än att det ibland tar en himla tid, men det är bara roligt! För jag är sådan perfektionist haha och gör hellre om allt även om jag har gjort något litet slarvfel.
 
 
Vilken kamera fotar du med?
Jag fotar med kameran Canon EOS 600D. Om ni vill se objektiv och annat så finns hela utrustningen i ett inlägg i menyn. :)
Annars hittar ni det här.
 
Vad är det ni får lära er på fotokursen? (lite smått nyfiken då vi inte börjar med det förrän nästa år) 
I kursen Foto 1 har vi fått lära oss väldigt mycket om kamerans "grunder" och alla inställningar som t.ex slutartid, bländare, olika ljus. Vi har haft olika fotoprojekt och har fått testa oss fram på vårat egna sätt. Om man redan kan ganska mycket om hur kameran fungerar så är denna kursen väldigt mycket repetition. Därför ser jag väldigt mycket fram emot att läsa Foto 2 då jag hoppas att den kursen är mer utmanande :)
Mer info här.

Det bästa med media?
Om du menar med inriktningen så är det att det är väldigt mycket indivuduellt arbete och man får arbeta i sitt eget tempo på vilken nivå man vill. Man är och känner sig väldigt estetisk då man är väldigt kreativ och man får göra allt till hur man själv vill :)
 
 
Såådär, där var alla frågor och jag hoppas att ni är nöjda över svaren! Vad roligt att jag fick såhär många frågor, har varit mycket roligt att svara på alla. Nu ska jag laga mat med pappi snart, ha en bra lördag! ♡

Kommentarer
♥ Emma

Så himla kul att åka på språkresa!! :D

2015-02-07 @ 15:10:42
Blog/URL: http://oscarssonemma.blogg.se
♥ Erika

Jag slutade också med fotboll när vårt lag upphörde, lite tråkigt faktiskt :p

2015-02-07 @ 15:16:43
Blog/URL: http://icanpikan.blogg.se
♥ Erika

sv. Glömde svara på frågan, men nej, har ingen ny bild på henne på bloggen :)

2015-02-07 @ 15:17:22
Blog/URL: http://icanpikan.blogg.se
♥ Nathalie Tegelstam

Så roligt att läsa! :) kram

2015-02-07 @ 15:17:41
Blog/URL: http://nathalievictoria.com
♥ G I N A ~

spännande ^^ var det du som tog kontakt med företagen eller var det dom som frågade efter dig? :)

2015-02-07 @ 15:27:06
Blog/URL: http://kissen.se
♥ sarah

aa .. jag och min kille har varit i hop i 8 år

2015-02-07 @ 16:09:24
Blog/URL: http://klarahs.blogg.se
♥ linah

va söta ni är tsm:D!!

2015-02-07 @ 16:12:34
Blog/URL: http://nouw.com/linahs
♥ CAICAIS.BLOGG.SE ~

åh vad roligt att läsa! Superfina bilder också! Vill också till USA mest av allt.

2015-02-07 @ 16:34:09
Blog/URL: http://caicais.blogg.se
♥ Pauline

så fint inlägg! roligt att läsa och fina bilder :)

2015-02-07 @ 16:56:18
Blog/URL: http://lillafrokenhurtig.se
♥ Sofie♥

Så roligt att läsa :)

2015-02-07 @ 17:17:49
Blog/URL: http://sofieiistheking.blogg.se
♥ natalia

Roligt att du vill vara med i tävlingen MEN du lämnade inte under vilket namn du gillat Millas bracelet Design på Facebook därför kan jag inte skriva upp dig fören du gjort detta.

Och detta är endast pågrund av att det inte ska förekomma fusk.

Kram <3

2015-02-07 @ 17:39:15
Blog/URL: http://nouw.com/nataliatrojan
♥ natalia

Nu så! :D Har skrivit upp dig, lycka till i tävlingen :D

2015-02-07 @ 18:56:08
Blog/URL: http://nouw.com/nataliatrojan
♥ Sanna Widman

SVAR:
Tack så jättemycket :D

2015-02-07 @ 18:59:41
Blog/URL: http://sannawidman.blogg.se/
♥ natalia

Vad glad jag blir när du säger att mascaran är bra för har nämligen inte använt den innan o var lite orolig på om den skulle vara bra.

Använder du den själv eller? :)

2015-02-07 @ 19:05:28
Blog/URL: http://nouw.com/nataliatrojan
♥ Sanna Widman

SVAR:
Tack :) du är fin!

2015-02-07 @ 19:06:01
Blog/URL: http://sannawidman.blogg.se/
♥ natalia

Så intressan lista! :D

Sv: Jaha okej, tur jag köpte den då ;)

2015-02-07 @ 19:10:34
Blog/URL: http://nouw.com/nataliatrojan
♥ Henrietta Nylund

Riiktigt kul att läsa!

2015-02-07 @ 19:11:28
Blog/URL: http://ettass.blogg.se/
♥ ♫♪ sandra

kul att läsa :)

2015-02-07 @ 19:33:41
Blog/URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
♥ marina

sv. Jo tack, det är bättre med mig. :) Själv då?
Åh du och din syster är så fina! ^^

2015-02-07 @ 19:52:25
Blog/URL: http://marinapalme.blogg.se
♥ Johanna Utterberg

Roligt att läsa alla svar! :)

sv: Jaa så himla gott. Tack, det gör jag.
haha, ja du skulle ha lyssnat på din mamma :D

2015-02-07 @ 20:05:09
Blog/URL: http://johannautterberg.blogg.se/
♥ Julia Svensson

Väldigt roligt att läsa!!

sv: Ja det ska verkligen bli så himla skönt att ha lite lov nu. Kämpa nu din sista vecka så får du också lov snart, en vecka går fort. Ingen fara du! Kram

2015-02-07 @ 20:19:05
Blog/URL: http://juliiasvensson.blogg.se/
♥ Madeleine Parkenberg

Usa är verkligen bäst! :D

2015-02-07 @ 20:48:51
Blog/URL: http://pmadeleine.blogg.se/
♥ Nathalie Tegelstam

Så underbara bilder också!! :) kram

2015-02-07 @ 21:09:43
Blog/URL: http://nathalievictoria.com
♥ Boel

Vilket underbart inlägg! Jätte kul att veta mer om dig :)

Sv: Visst!

2015-02-07 @ 21:18:33
Blog/URL: http://boelish.blogg.se
♥ juliette-mamma till Liam

trevlig läsning:=)

2015-02-07 @ 21:21:15
Blog/URL: http://juliettebloggar.se
♥ Josefine ♔

Om gimp och photoshop är någorlunda samma gällande vattenstämpel får du gääärna visa hihi! Fantastiskt fina bilder också, åååhh<3

2015-02-07 @ 21:34:13
Blog/URL: http://jlandgrens.se/
♥ Linnéa Thell Jansson

Du kommer säkert utvecklats ännu mer inom det kommande året inom bilkörning :D

2015-02-07 @ 21:47:31
Blog/URL: http://linneajthell.blogg.se/
♥ miningalinn

Kul att läsa och så fina bilder!:)

2015-02-07 @ 22:11:42
Blog/URL: http://www.nouw.com/miningalinn
♥ Denise

Vill också sååå gärna åka till USA! :)

2015-02-07 @ 22:14:10
Blog/URL: http://flingans.nu
♥ Denise

åh så kul att läsa och känna igen själv också!!
ÅH JUSTIN IS DA BEST OMG djdjdsjdsthg
Åh ja det är så grymt med media!! Man får liksom vara kreativ och allt och lära sig så mycket!! :)
kram <3

2015-02-07 @ 23:00:47
Blog/URL: http://nouw.com/denisetiainen
♥ emelie andersson

så himla kul att läsa :)
åh älskade justin!

sv: ja de är värda varenda krona, iaf för mig :D

2015-02-07 @ 23:24:33
Blog/URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
♥ Ebba

Så kul att veta :)

Svar: åh tack så mycket :)
Kram <3

2015-02-07 @ 23:50:22
Blog/URL: http://nouw.com/ebbafridstrom
♥ Emelie

Så kul att läsa, riktigt bra svar!

2015-02-08 @ 00:13:07
Blog/URL: http://ewelies.blogg.se
♥ Amanda Niclasson

Superbra inlägg, kul att läsa!

2015-02-08 @ 00:17:07
Blog/URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/
♥ Ronja Berg

Roligt inlägg :)

2015-02-08 @ 01:42:18
Blog/URL: http://ronjamneas.blogg.se/
♥ Elin

Så roligt att läsa, du verkar vara en underbar människa!

2015-02-08 @ 09:15:45
Blog/URL: http://ptelin.disciplin.se
♥ Kajsa-Stina

Åh så kul att få ta del av dina svar vännen! Och jag tycker att du har så bra svar på allting! På frågan om vad du ser dig själv om 10år tex. Jag är en sån person som alltid ska tänka hundra år fram i tiden vilket är såå jobbigt! Måste också försöka att tänka här och nu och leva i nuet även om det är svårt. Man ska försöka njuta av varje dag så mycket det bara går! :)

Många kramar♥

2015-02-08 @ 09:32:43
Blog/URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
♥ Johanna Marie.se

Åh va härligt, resa till USA! Sååå avis!!

2015-02-08 @ 09:57:54
Blog/URL: http://johannamarie.se
♥ FrökenTV, bloggen om tv och film

kul att läsa igenom dina svar :D

2015-02-08 @ 10:55:44
Blog/URL: http://efji.blogg.se/
♥ Sanna Widman

SVAR:
Ja :D

2015-02-08 @ 11:38:23
Blog/URL: http://sannawidman.blogg.se/
♥ vanja

Tack :)

bra svar :D

2015-02-08 @ 12:03:15
Blog/URL: http://vvanja.blogg.se
♥ IDA-FOTO

Intressant! :D

2015-02-08 @ 12:43:00
Blog/URL: http://sidensfoto.blogg.se
♥ Knaperbloggen

Bra frågor! Du har en riktigt fin blogg! :)

2015-02-08 @ 12:46:13
Blog/URL: http://knaper.blogg.se
♥ Sara

Kul att läsa! :D

2015-02-08 @ 12:57:21
Blog/URL: http://nouw.com/saarah
♥ KassandraPalma

det sättet du och din kille blev tillsammans på är ju helt amazing! Så himla romantiskt

2015-02-08 @ 13:54:13
Blog/URL: http://kasssandra.blogg.se
♥ Jessy

Tack :D

2015-02-08 @ 14:08:34
Blog/URL: http://www.nouw.com/jessygunnarsson
♥ Ida

Många favoritkändisar du har! Jätte fina bilder!

2015-02-08 @ 14:15:32
Blog/URL: http://alwaysida.blogg.se
♥ Elin

Så kul att få åka till Brighton! :'D Blev så avis nu, haha!

2015-02-08 @ 14:41:55
Blog/URL: http://moustasch.blogg.se
♥ moniki.blogg.se

Roligt inlägg med massa fina bilder!
Sv: men tack detsamma finis!!
KRAM

2015-02-08 @ 14:52:22
Blog/URL: http://moniki.blogg.se/
♥ Ellen

Roligt att läsa dina svar!
sv: Åh, älskade också Keith. Har sett alla säsonger, och de flesta flera gånger haha. Men funderar på att börja om igen bara för att den är mysig :)

2015-02-08 @ 15:25:40
Blog/URL: http://ellengrantz.blogg.se/
♥ Lina Johansson

Åh vad kul att läsa!

Sv: Ja verkligen !:D

2015-02-08 @ 15:58:23
Blog/URL: http://linajohansson.webblogg.se/
♥ hanna

ja det är super skönt :D
älskar att gå i solen!

2015-02-08 @ 16:24:54
Blog/URL: http://fitnessinspiration.se
♥ Angelica Bengtsson Fotografi

Så kul med massa svar!! :D Så gulligt som ni blev tsm, åhhh!

2015-02-08 @ 17:37:57
Blog/URL: http://angelicabengtsson.blogg.se
♥ jonna

Alltid lika kul att läsa andras frågestunder :) hehe
Väldigt fina bilder också!

2015-02-10 @ 21:07:15
Blog/URL: http://jonnaalm.blogg.se



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback