Sydney Opera House

2018-02-02 04:59:42
Backpacking 2018 Daily  2 kommentarer
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi är sanna turister, ellerhur? ;) jag var faktiskt som mest taggad på att se operahuset och Sydney Harbour Bridge här. Inte vet jag varför men har alltid tyckt det ser så häftigt ut. Igår gick vi dit och vädret var hur härligt som helst, 30 grader och sol. Det har även varit lite moln vilket vi tycker är skönt då det var 40 grader innan vi kom till Sydney. Vi satte oss på en utebar och tog en varsin drink, så härligt.

Under dagen var vi även på Travel Bugs vilket som är en utav de större resebyråerna för Backpackers. Det slutade med att vi bokade aktiviteter i 3.5 veckor framöver!! Vi ska resa östkusten! Lämnar Sydney på söndag och första stoppet blir Byron Bay. Ska bli så spännande och häftigt allt vi kommer få uppleva!!! Är så excited.

Igårkväll gick vi ut på en utav de större nattklubbarna här, The Ivy. Älskade att de hade pool där. Men jag mådde däremot inte bra på hela kvällen. Det hela slutade med att jag kräkte i princip hela natten och morgonen idag. Var så dum som drack mjölk igår som hade stått framme i minst 2 timmar, så drabbades av matförgiftning. Har legat inne i princip hela dagen, sovit och varit helt utmattad. Nu känner jag mig på bättringsvägen och imorgon kallar Bondi Beach om jag orkar. 


Kommentarer
♥ Josefin Nilsson

Så himla fina bilder! Hoppas att du mår bättre snart :)

2018-02-03 @ 10:25:01
Blog/URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
♥ JoJo

åh så fina bilder!!

2018-02-04 @ 09:56:41
Blog/URL: http://nouw.com/rockdoll



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback