Jumped out of a plan

2018-03-20 02:54:27
Backpacking 2018 Daily  3 kommentarer
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
 

Äntligen har vi fått skydivea! När vi pratade om att backpacka förra året tjatade jag om att jag ville skydivea så otroligt mycket, men visste aldrig om jag riktigt skulle våga. När vi bokade östkusten bokade vi in skydive och nu gjorde vi den igår utanför Sydney i Wollongong. Det var helt otroligt!

 

Har aldrig varit med om något så häftigt eller galet innan. När jag och Wilma åkte upp i planet kunde man inte riktigt då ens förstå att vi faktiskt skulle hoppa ur från det. Utsikten var helt fantastisk och vädret lika så, inte ett moln på himlen. Där satt man på kanten över planet och han bakom skriker "U ready?" Sen flög vi ner i all världens fart från 4575 meters höjd. Jag minns, att jag aldrig skrikit så mycket som då. Jag och Wilma har båda videos som vi har suttit och gråtit åt av skratt. När jag kom ner ville jag bara göra om det igen, en helt galen sak att göra men samtidigt så otrolig upplevelse. Kan knappt än förstå att jag faktiskt gjort det hära, som varit på min bucket list så otroligt länge! ✔️ det var lätt det sjukaste jag gjort i hela mitt liv.

 

Vi kunde inte varit gladare än vad vi var när vi kom ner och hade världens adrenalin klick, helt helt amazing!!!! Jag är så glad att vi fick göra detta tillsammans!



Kommentarer
♥ Sara

Åh vad häftigt!! :)

2018-03-20 @ 13:05:56
Blog/URL: http://nouw.com/sarakarolina
♥ Netti Starby

Herregud vad grymt av er och jag hade aldrig vågat! :-D Kramis

2018-03-23 @ 06:49:11
Blog/URL: http://starbys.se
♥ sarah

oj hur var det och hoppa ?? var det läskigt

2018-03-24 @ 14:10:19
Blog/URL: http://www.klarahs.blogg.se



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback