Tack 2017! ツ

2018-01-23 18:27:00
Skoj Åsikter/tankar Övrigt  15 kommentarer
Låt oss se igenom mitt 2017:
 
 
 2017 gjorde jag mycket och jag.. hade det väldigt roligt för det första
 
 
Skådade ett vinterland här hemma.
 
 
Träffade mina Brighton favs i älskade Göteborg
 
  
Gick ut i pyjamas. Hur goals var inte det då? En utav studentfesterna, även en utav de bättre!
 
 
Var i Malmö för att kolla på William Spetz föreställning "mormor jag vet att du är i himlen, men har du tid en timme?" såå fin!
 
 
Kämpade klart med vårt UF-företag. Tack för det! sa vi.
 
 
Fyllde 19 år. En härlig dag med sol och inställda lektioner.
 
 
Spelade in en podcast som avslutning i media.
 
 
Jag och min syster firade internationella kvinnodagen med att åka till Kristianstad och sy upp min balklänning.
 
 
Firade Internationella katt-dagen.
 
 
Gick ut och festade i Kristianstad på en onsdag. "100 dagar till studenten".
 
 
Besökte Amsterdam med fd klassen. Amsterdam har verkligen sin charm!
 
 
Var på konfirmation och firade Tilda ♡
 
 
Hade mösspåtagning. Åh vilken härlig kväll!!!! Jag vill bara göra om det!!!
 
 
Fick gå på min första bal, studentbalen. Den var helt fantastiskt, bland det vackraste jag varit med om i livet. En dag jag aldrig glömmer. Tänk att jag och min pojkvän har gått på bal tillsammans, med underbara vänner dessutom. Åh vilken dag! ♥
 
 
Taggade igång rejält till studentvecka genom att åka till Göteborg och gå på Summerburst ytterligare ett år, med fina fina människor!
 
 
Fick böter på spårvagn..
 
 
Hade en helt underbart rolig studentvecka, som även utnyttjades till max. Cykla genom drive, cykelfest på det, brännbollsturnering med hjälp av barn, skattjakt där vi representerade Grease, krigande med flak... Sån rolig tid!
 
 
Mitt i allt detta firade vi 3 åååår 
 
 
Jag tog STUDENTEN!  ♫ Det otroligaste jag varit med om, vilken lättnad och frihet jag kände. Jag hade världens bästa dag och fick en sådan fin studentmottagning också. En dag jag kommer bära med mig resten av mitt liv! ★
 
 
Fotade fina fina Vilmas bal 
 
 
mmmhm roliga bilder haha... men började jobba på Hemtjänsten i Asarum direkt efter studenten, där jag nu jobbat i mer än ett halvår. Detta jobbet har gett mig så mycket, jag har lärt mig så mycket, haft det såå roligt och fått vänner för livet!
 
 
Satt mycket ute vid havet. Den svenska sommaren har ibland sin charm, när vädret är härligt.
 
 
Hade ett par jättemysiga och härliga dagar med min syster i Göteborg med bästa vädret. ♡
 
 
Firade midsommar!
 
 
En av mina American cousins var på besök i Svealandet!
 
 
Utnyttjade mina lediga dagar under sommaren så mycket som möjligt.
 
 
Badade de få veckorna det var sommar här i Sverige.
 
 
Firade mamsen, pappsen, och kai ♡
 
 
Hade ett par mysiga dagar i Norrköping på Kolmården och Vildmarkshotellet med min älskade familj. Som att bli barn igen, det hade verkligen gjort det mycket bättre på Kolmården nu. Var så roligt!
 
 
Festivalade lite här i Karlshamn också på Östersjöfestivalen, mitt i allt jobbande.
 
 
Spenderade 5 nätter i ett tält på självaste Emmabodafestivalen. En stor del av mitt hjärta tillhör Eboda, så härligt. Träffade vänner för livet och dansade tills solen gick upp. Jag och Wilmis somnade i världens kyla och vaknade upp i världens bastu. Detta året kör vi igen!
 

Jag fick finbesök från Göteborg av min älskade Eveline. Du är min solstråle och jag blir alltid så glad av dig! Vi hade det såå mysigt.
 
 
Införskaffade mig en Macbook Pro, eller rättaresagt fick i studentpresent. Materiell lycka alltså, bästa med den måste vara touchen.
 
 
Utnyttjade hösten med massa promenader och utflykter.
 
 
Firade min morbror som fyllde 50 år!
 
 
Gick all in som djävul på Halloween med mina kära vänner!
 
 
Helgen efter tog jag och mina pinglor en spontanare till Uppsala för att träffa våra Emmaboda kompanjoner!
 
 
Lunchade en massvis ;)
 
 
Spenderade en natt på Londons flygplats. Det var som att vistas i en frys, kallt, hahah.
 
 
Hade en underbar vecka med favoriter i Las Palmas. Massvis med fest, sol och skratt! Något vi alla behövde.
 
 
Hade det bästa studentlivet med studentfester och andra utgångar och vi har haft det så jäkla roligt. Utgångar är bland de bästa kvällarna!!!!! Man måste ta vara på det ♡
 
 
Firade min fina, vackra och underbara mormor som fyllde 80 år. 
 
 
Jag och min älskade syster gjorde en systertatuering, min studentpresent från henne. Så simpel och enkel, vi blev hur nöjda som helst! ♥
 
 
Jag och Emil åkte till Malmö 2 helger på året. Först en gång i januari och sedan en gång i december för att bland annat inhandla lite julklappar. Så mysigt, Malmö is our place ;) 
 
 
Firade jul och hade det så mysigt. Jobbade hela julhelgen och det var faktiskt väldigt roligt då jag aldrig jobbat julen innan!
 
 
Åkte till Göteborg med familjen för att bo på Gothia Towers och gå på Jul på Liseberg. Det var hur mysigt som helst!
 
 
Avslutade året och firade in 2018 med helt fantastiska människor, min Eveline var även här på besök. Så uppskattat ♡ hade min nya kamera med mig som jag köpte i höstas, Sony A5000
 
 
2017. Det var nog det bästa året jag varit med om hittills. Jag träffade så mycket härliga människor, gamla som unga. Lärde mig så mycket om mig själv. Levde livet till fullo med helt fantastiska människor. Släppte taget om så mycket och öppnade dörrar till mycket nytt. Dansade nätter långa, skrattade så jag fick ont i käkarna, skrek utav stress, festade som en 19-åring, lärde mig om hur jäkla roligt arbetslivet kan vara, men även om hur tufft det samtidigt är. Sjöng som en galning till studentsången . Möttes av personliga utmaningar, alla sorters känslor. Tackade livet. Lärde mig mycket om det, vad det är viktigt att ta vara på det man har och aldrig ta någon för givet. Att man bara lever en gång, låt oss göra det bästa utav det! Tack 2017 och alla människor som gjorde det underbart. Nu kör vi 2018, skål! ღ✈✌


Kommentarer
♥ Pauline Hurtig

så härligt år! :)

2018-01-23 @ 19:46:23
Blog/URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
♥ Tina

SV: Tack så jättemycket! :D Jaha, ja för de är verkligen jättefin kvalité på bilderna du lägger upp. Jättekul när man lägger energi på bilderna!

Åh ser ut som ett helt fantastiskt 2017! Saknar balen och studenten som fasen, att man inte får uppleva de igen.. bästa alltså! Tiden går såååå fort, hinner inte med! Superfina bilder som vanligt. Vad fin du är på alla bilder, älskar din balklänning och din outfit på studenten!

Ha en fortsatt fin kväll finis <3

2018-01-23 @ 20:41:51
Blog/URL: http://nouw.com/tinafalkestad
♥ Sara

Så himla härligt inlägg!! ❤️

2018-01-23 @ 20:47:33
Blog/URL: http://nouw.com/sarakarolina
♥ Sarah

Va kul att få se bilder från ditt år :)

2018-01-23 @ 22:41:03
Blog/URL: http://CheerSarah.devote.se
♥ Linnéa

Åh, sååå härligt 2017 <3

2018-01-23 @ 23:00:53
Blog/URL: http://linnealiebig.blogg.se
♥ Maria

Du har haft ett bra och roligt 2017 :) Så många fina och härliga bilder :) Hoppas ditt 2018 blir lika bra.

2018-01-24 @ 00:36:21
Blog/URL: http://gairamsbilder.blogg.se
♥ Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Gud vilket härligt år ändå! Härligt att ha tagit studenten! Nu börjar livet på riktigt ;)

2018-01-24 @ 10:47:39
♥ Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Gud vilket härligt år ändå! Härligt att ha tagit studenten! Nu börjar livet på riktigt ;)

2018-01-24 @ 10:47:40
♥ MartinaOlsson

Roligt med tillbakablickar! Publicerade faktiskt själv ett inlägg med några sådana i bloggen alldeles nyss :)
sv; tack finis <3

2018-01-24 @ 11:06:06
Blog/URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
♥ Alice

Åh, så härliga bilder och minnen! ^^ Såg också William Spetz, sååå bra, och så otroligt fin du var på balen! <3 Tog också studenten 2017!

2018-01-24 @ 17:05:44
Blog/URL: http://lallizzlife.blogg.se
♥ trollet

Vilket härligt inlägg, härligt år och härliga bilder!! =)

2018-01-24 @ 19:48:48
Blog/URL: http://lchftrollet.blogg.se/
♥ Denise

Wow vilket härligt och fantastiskt år! :D

2018-01-25 @ 14:12:36
Blog/URL: http://hundlivet.se
♥ Gabriella

Wow vilket inlägg, sååå underbara bilder!!

2018-01-25 @ 21:24:06
Blog/URL: http://gabriellasigfridsson.se
♥ Louise

Underbara bilder ! 😃

2018-01-25 @ 21:59:24
Blog/URL: http://louiseelinore.com
♥ Ellen

Utgång i pyjamas - vilken dröm!!

2018-01-25 @ 23:18:04
Blog/URL: http://ellengrantz.blogg.se/



♥ Namn

♥ E-mail (ser bara jag)

♥ Din blogg




Follow on Bloglovin
Trackback